• Aqua Blue
  • Artopoulos
  • Body and Style
  • Elements of Caldera Santorini
  • Koukaroudis
  • Nosokomathess.gr
  • Remvi Cafe - Bar
  • Rich Cafe - Bar
  • Optical Gallery Theodosiadis
Previous Next

Μαζική δηλητηρίαση τουριστών σε πολυτελές ξενοδοχείο της Ρόδου

Το γύρο των γαλλικών μέσων ενημέρωσης κάνει τις τελευταίες μέρες η είδηση ότι μεγάλος αριθμός Γάλλων και Ρώσων τουριστών, που έκαναν διακοπές στη Ρόδο, υπέστησαν μαζική, βαριάς μορφής, τροφική δηλητηρίαση, ενώ τονίζεται το γεγονός ότι δεν δέχθηκαν την φροντίδα που έπρεπε από την χώρα μας.

Μιλώντας σε γαλλικά μέσα ενημέρωσης, οι Γάλλοι τουρίστες περιγράφουν με γλαφυρό τρόπο την περιπέτεια τους.

Χαρακτηριστικοί της κατάστασης είναι οι τίτλοι της ηλεκτρονικής έκδοσης της Le Parisien, "Ελλάδα: Εκατοντάδες δηλητηριασμένοι Γάλλοι σε ξενοδοχείο πέντε αστέρων" και "Ελλάδα: Δηλητηριασμένοι Γάλλοι τουρίστες απειλούν να επιτεθούν στον τουριστικό τους πράκτορα".

 

Μάλιστα, η Le Parisien και η γαλλική τοπική ιστοσελίδα της Τουλούζης Ladepeche.fr δημοσιεύουν και επώνυμες μαρτυρίες, όπως της Μαρσέλ και του Ζαν-Πιερ Λακό, οι οποίοι ισχυρίζονται ότι μαζί με τις κόρες τους και τα πέντε εγγόνια τους ξόδεψαν 20.000 ευρώ για τις διακοπές τους στη Λίνδο, οι οποίες μετατράπηκαν σε απίστευτη ταλαιπωρία για την υγεία και την τσέπη τους.

"Έβλεπα ανθρώπους να κάνουν εμετό στις πισίνες, στους διαδρόμους... παντού. Ήταν δύσκολο, για να μην πω σκηνικό αποκάλυψης" καταγγέλλει σε τηλεοπτική εκπομπή ο Ζαν-Πιερ Λακό, καθηγητής επιδημιολογίας του Πανεπιστημίου της Τουλούζης.

Παράλληλα, η Ρωσική Ομοσπονδιακή Υπηρεσία για την Εποπτεία της Προστασίας των Καταναλωτών ανακοίνωσε ότι στις 11 Αυγούστου 94 Ρώσοι τουρίστες χρειάσθηκαν γιατρό μετά από δείπνο, που είχαν σε ξενοδοχείο της Ρόδου.

Απαντώντας στις καταγγελίες το ξενοδοχείο δημοσίευσε επίσημη απάντηση σε ένα από τα σχόλια που κατέκλυσαν την ιστοσελίδα tripadvisor.

Συγκεκριμένα εκφράζει τη θλίψη του για την περιπέτεια των επισκεπτών του και τονίζει πως "Τα αποτελέσματα των εξετάσεων που διενεργήθησαν από ανεξάρτητα ιδιωτικά εργαστήρια στην Ελλάδα και το Ηνωμένο Βασίλειο έδειξαν πως δεν υπήρξε κάποιος γαστρεντερολογικός ιός στο φαγητό, το νερό ή άλλη πηγή στο ξενοδοχείο. Οδηγούμαστε έτσι στο συμπέρασμα πως πιθανότατα όλα ξεκίνησαν από κάποιον επισκέπτη μας, που μετέδωσε τον ιό και στους υπολοίπους".

"Πήραμε όλα τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής για να περιορίσουμε την εξάπλωση του ιού και προσθέσαμε έξτρα βάρδιες στο προσωπικό καθαρισμού", συνεχίζει η ανακοίνωση.

Το γαλλικό ταξιδιωτικό πρακτορείο Fram ανακοίνωσε ένα είδος παροχής αποζημίωσης προς τους πελάτες που αρρώστησαν, καθώς θα τους επιστραφεί το 15% των χρημάτων που κατέβαλαν.

 

πηγή:news.gr

Γρήγορη Επικοινωνία

Email:
Θέμα:
Μήνυμα: